Sarajevo, 2. 7. 2020.
Protokol br: 758/2020
Predmet | Kreiranje liste odobrenih ponuđača za pružanje usluga dizajna u okviru projekta Misli o prirodi! |
Ugovarač | Centar za promociju civilnog društva (CPCD) |
U okviru projekta | Misli o prirodi! Think Nature! |
Lokacija isporuke | Marka Marulića br.2/III, Sarajevo |
Kontakt osoba | Dajana Cvjetković |
Kontakt informacije | dajana.cvjetkovic@cpcd.ba |
Datum objave zahtjeva za ponudu | 2.7.2020. |
Krajnji rok za dostavu ponuda | 14.7.2020. do 15:00h |
Pozadina:
CPCD implementira trogodišnji projekat pod nazivom Misli o prirodi! (eng. Think Nature!), kojim doprinosi povećanju uticaja civilnog društva na zaštitu okoliša u Bosni i Hercegovini. Sveobuhvatni program ima tri pravca djelovanja koja su raspoređena u 5 projektnih stubova. Prvi pravacje usmjeren na jačanje kapaciteta organizacija civilnog društva koje u fokusu svog djelovanja imaju zaštitu okoliša, a djeluju u saradnji sa drugim organizacijama, lokalnim nivoima vlasti, donosiocima odluka, zagađivačima i svim zainteresovanim stranama i obuhvata dva stuba zagovaranje i Eko HUBovi. Drugi pravac je podizanje svijesti o važnosti zaštite okoliša, posebno kod mladih ljudi koji su najznačajniji pokretaći promjena te će rad sa njima biti organizovan institucionalno, kroz saradnju sa školama i vaninstitucionalno putem medija, društvenih mreža i aktivnosti u lokalnim zajednicama. Drugi pravac obuhvata dva stuba: Eko škole i mladi Treći pravac djelovanja je rad sa medijima na osiguravanju kvalitetnije i brojnije zastupljenosti tema vezanih za okoliš u medijskom prostoru u BiH. Projekat finansira Vlada Švedske u iznosu od 3 miliona KM.
Više o projektu na: www.mislioprirodi.ba
Predmet nabavke:
Kreiranje liste odobrenih ponuđača za pružanje usluga dizajna u okviru projekta Misli o prirodi!
Vizualeni identitet projekta je veoma značajna komponenta i prožima se kroz sve projektne stubove i kreira generalnu sliku projekta u javnosti, sa fokusom na kampanju za mlade koja će biti implementirana u kontinuitetu od augusta 2020 do augusta 2022. godine.
Cilj kampanje za mlade jeste motivisati i mobilisati mlade osobe starosti od 15 do 30 godine na djelovanje u oblasti zaštite okoliša, sa fokusom na njihovi individualno djelovanje ili priključivanje aktivnostima 10 Eko HUBova koji su već počeli sa radom.
Kampanja će pružiti informativne i edukativne okvire mladim osobama kako bi se osnažila njihova svijest o važnosti njihovog aktivnog učešća u prepoznavanju i rješavanju pitanja zaštite okoliša i prirode u lokalnim sredinama. Aktivnosti predviđene kampanjom će dati širi uvid mladim osobama kako svakodnevnim pametnim i okolišno prihvatljivim odlukama mogu pozitivno utjecati na vlastiti život, ali i život svoje porodice, prijatelja i lokalne zajednice.
Ključne poruke i aktivnosti kampanje usmjerene su primarno prema mladim osoba starosti od 15 do 30 godina. Za primarne ciljne grupe kampanje predviđeni/e su učenici/e srednjih škola, studenti/ce, aktivisti/kinje iz lokalnih zajednica, članovi/ice studentsih asocijacija i organizacija srednjoškolaca, Vijeće mladih FBiH i Omladinski savjet RS. Kao sekundarne ciljne grupe, kampanja će targetirati medije, obrazovne institucije, predstavnike vlasti , organizacije civilnog društva, roditelje, kao i širu zainteresovanu javnost.
Kampanja za mlade je sastavni dio komunikacijskog plana projekta koji ima nekoliko specifičnih ciljeva:
- Animirati civilni sektor na intenzivniji angažman u oblasti zaštite okoliša
- Animirati mlade na veći angažman u pitanjima zaštite okoliša
- Animirati predstavnike vlasti na veći angažman u kreiranju rješenja u oblasti zaštite okoliša
- Podsticati na veći angažman medija i medijskih djelatnika u promovisanju tema iz oblasti zaštite okoliša
- Informisati građane i građanke o važnosti zaštite okoliša i životne sredine
- Ukazivati na važnost jednakog angažmana oba spola u pitanjima zaštite okoliša
- Osigurati vidljivost projekta Misli o prirodi“ u javnoj sferi
Svi navedeni ciljevi i prateće aktivnosti imaju snažnu komponentu vizuelnog identiteta zbog čega je iznimno bitno osigurati kvalitetan, zanimljiv, mladima prilagođen dizajn koji odražava ciljeve projekta i doprinosi njihovom ostvarenju.
Usluge dizajna uključuju, ali se ne ograničavaju, na slijedeće:
- Dizajn vizuelnog identiteta kampanje
- Dizajn bilborda, reklama i postera
- Dizajn brošura, publikacija, priručnika, liflet, booklet
- Dizajn naljepnica, poloča za škole, etiketa i zabilježivača
- Dizajn vizuala za društvene mreže i online medije
- Dizajn pozadine za PowerPointPresentations
- Dizajn certifikata, diploma i zahvalnica
- Dizajn naljepnica za viber, okvira za društvene mreže (facebook i Instagram)
- Dizajn promotivnih materijala za konferencije, sastanke i edukacije
- Dizajn uvodnog i završnog dijela svih video materijala
Ponuđači koji budu odabrani za listu ponuđača za pružanje usluge dizajna će nakon selekcije dobiti:
- Mail potvrde da se nalaze na listi najpovoljnijih ponuđača za pružanje usluge dizajna u okviru projekta Misli o prirodi! i da su odabrani na period august 2020 – august 2022
- Za svaku pojedinačnu uslugu koja bude potrebna projektnom timu će se kreirati pojedinačni upit jednom odabranom ponuđaču ili više njih, ovisno o specifičnosti dizajna i prethodnom iskustvu ponuđača u toj specifičnoj oblasti
- Najpovoljniji ponuđač za pružanje usluge dizajna sa liste unaprijed odabranih ponuđača će biti odabran na osnovu kriterija, cijena i vrijeme isporuke
- Za svaku pojedinačnu uslugu će se vršiti plaćanje po obavljenom poslu na osnovu isporučene fakture
- Biće plaćena samo ona usluga koja bude odobrena od strane CPCDa i donatora kao valjana.
Jezički zahtjevi:
Ponuda i korespodencija vezana za ponudu između ponuđača i ugovarača komunicira se na jednom od službenih jezika u BiH.
Komunikacija sa ugovaračem:
Sve informacije u vezi sa iskazivanjem interesa za pružanje usluge dizajna, zahtjevi za pojašnjenje i druge informacije, ponuđači mogu dobiti isključivo od kontakt osobe, u protivnom, drugi način korespondencije ugovarač neće smatrati valjanim.
Sva korespondencija između ugovarača i ponuđača treba se odvijati u pisanoj formi, putem e-maila.
Upiti se mogu slati do srijede 8. jula 2020. godine do 15:00 h.
Kontakt osoba: Dajana Cvjetković, dajana.cvjetkovic@cpcd.ba
Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite, biće objavljeni web stranici www.civilnodrustvo.ba. i www.mislioprirodi.ba
Priprema ponude za iskazivanje interesa:
Ponuđači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa uslovima poziva za iskazivanje interesa. Ponude koje nisu u skladu sa uslovima, biće odbačene kao neprihvatljive.
Ponuđači snose sve troškove nastale u toku pripreme i dostavljanja ponude. Ugovarač ne snosi nikakve troškove u postupku nabavke.
Ponuda mora sadržavati datum, potpis i pečat ovlaštenog lica ponuđača i kontakt informacije pravnog subjekta.
Ponuđači su dužni dostaviti cijenu ponude u skladu sa svim karakteristikama ponude navedenim u obrascu Ponuda okvirne cijene usluga. U slučaju da ponuđač ne odgovori ovom zahtjevu, njegova ponuda će biti odbačena.
U roku za podnošenje ponuda, ponuđač može da izmijeni, dopuni ili povuče ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude pisanim putem u formi izvaje sa potpisom i pečatom pravnog lica.
Period važenja ponude:
Okvirna cijena ponude važi godinu dana, računajući od dana zatvaranja poziva za ponude. Cijene navedene u ponudi će se u procesu konkretne nabavke koristi kao referalna tačka za određivanje konačne cijene usluge.
Za svaku narednu godinu će se formirati nova okvirna cijena ponude.
Tehnička ponuda:
Tehnička ponuda se dostavlja u slobodnoj formi i sadrži slijedeće informacije:
- Portfolio dosadašnjih proizvoda ponuđača koji predstavljaju jednu ili više usluga traženih ovim pozivom,
- Reference koje potvrđuju iskustvo ponuđača u pružanju uslge dizajna,
- Nagrade i priznanja dobijena u oblasti dizajna.
Ponuda okvirne cijene usluga:
Ponuda okvirne cijene usluga se dostavlja na obrascu Aneks 1.
Cijena ponude se piše brojevima i slovima, a izražava u konvertibilnim markama (KM). U cijenu ponude trebaju biti uračunati svi troškovi predmeta ponude. Cijene se iskazuju sa PDV-om ako je ponuđač PDV obveznik.
Ukoliko ponuđač nudi popust ili gratis uslugu, to treba biti naznačeno u ponudi. Popust je moguće izraziti u procentima u odnosu na svaku jediničnu cijenu, te definisati iznos u KM, a moguće je definisati i popust u gratis uslugama kojima treba pridružiti novčanu protuvrijednost.
Ukoliko ponuđač ne iskaže popust na način da je posebno iskazan u obrascu za cijene, smatraće se da ga nije ni ponudio.
U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanom slovima.
Ugovarač ne može imati nikakve dodatne troškove, osim onih koji su navedeni u ovom obrascu.
Tehnička ponuda i Ponuda okvirne cijene usluga trebaju biti dostavljene u PDF formati.
Uslovi za kvalifikaciju ponuđača:
Ugovarač će odbiti ponudu, ukoliko je ponuđač, koji je dostavio ponudu, dao ili namjerava dati poklon nekom od uposlenika kod ugovarača, u vidu novčanog iznosa ili nekom drugom obliku, u pokušaju da izvrši uticaj na sam tok postupka nabavke.
U slučaju da ponuda, koju ugovarač primi u toku postupka nabavke, prouzrokuje ili može prouzrokovati sukob interesa, u skladu sa vežećim propisima o sukobu interesa u Bosni i Hercegovini, ugovarač će postupiti u skladu sa propisima.
Rok za donošenje odluke o izboru:
Ugovorač će donijeti odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača u roku od 5 dana od roka za podnošenje ponuda.
Ugovarač će izabranog ponuđača obavijestiti o prihvatanju ponude najkasnije u roku od 7 dana putem emaila.
Rok, načini i uslovi plaćanja izabranom ponuđaču:
CPCD će kreirati listu najpovoljnijih ponuđača za uslugu dizajna diverzifikovanu po specifičnim uslugama za svakog pojedinačnog ponuđača. Za svaku pojedinačnu uslugu će CPCD uputi direktan upit za ponudu i rok isporuke na osnovu čega će se pisanim putem dogovoriti uslovi rada i isporuke usluge, kao i cijena. Plaćanje će se vršiti po završenom poslou, odnosno tek nakon odobrenja dizajna od strane CPCDa i donatora. Dizajn koji ne bude prihvaćen neće biti ni plaćen, ali ni korišten u radu CPCDa. Plaćanja će se vršiti na osnovu isporučene fakture.
Avansno plaćanje nije predviđeno ovim pozivom.
Kriterij za odabir najbolje ponude:
Ugovarač će donijeti odluku o najuspješnijoj ponudi na osnovu najboljeg kvaliteta usluga za ponuđenu cijenu.
Način dostavljanja ponude:
Ponude se dostavljaju putem e-maila, sa naznakom:
Prijava na javni poziv za iskazivanje interesa za pružanje usluga dizajna SD 003 01/2020/II
E mail za dostavu ponuda: info@mislioprirodi.ba
Krajnji rok za dostavljanje ponude je 14.07.2020. 15:00