NAZIV ŠKOLE I MJESTO JU O.Š. “Hasan Kaimija”

OSNOVNE INFORMACIJE O ŠKOLI: Škola ima ukupno 220 učenika od i 38 uposlenika. Ima 26 nastavnika/ica, 6 ljudi zaposlenih u administraciji i 11 ljudi zaposlenih kao tehničko osoblje. Škola nema područnih škola

EKO KOORDINATOR/ICA ŠKOLE: Edina Čomor, profesorica Biologije

OBLAST/I UNAPREĐENJA U OKVIRU PROJEKTA MISLI O PRIRODISU: otpad /e-otpad, biodiverzitet i školsko dvorište-uređenje.

POČETNO STANJE U OBLASTI UNAPREĐENJA: 

OTPAD

Trenutno u krugu škole imamo kontejnere za odlaganje otpada, te veći broj kanti koje su raspoređene po učionicam, kancelarijama i hodnicima. Otpad se odvaja kako u dvorištu, tako i unutar škole, ali  nema nikakve adekvatne opcije za elektronski otpad. Intenziviraćemo obostrano printanje i nabavku recikliranog papira.

Cilj nam je da kroz projekat, za početak,  obezbijedimo  spremnik za  odlaganje e-otpada u školi. Predviđeno mjesto je zaštićeno od kiše, zbog specifičnosti materijala koji bi prikupljali. Podršku za prikupljanje i odvoz pružio nam je ZEUS obezbjeđivanjem mrežaste palete za male aparate / TV – monitore 120x100x75 (DxŠxV).

BIODIVERZITET

U krugu škole je velika zelena površina sa niskim rastinjem, cvijećem i stablima voća. Nalazimo se izdvojeni iz gradske gužve, te imamo i ptice koje dolijeću u dvorište i uveseljavaju učenike. Imamo i prostor zelene površine iza škole koji bi obogatili sadnicama malina.

Dvorište zahtijeva temeljnije uređenje (čišćenje, sječa korova i trnja, uređenje i briga oko zelene površine, postojećih sadnica cvijeća i drveća), da bi mogli bezbjedno i uspješno provesti planirane aktivnosti.

Cilj nam je da kroz projekat obnovimo i pokrenemo sadnju malina u školskom voćnjaku, o kojem bi se brinuli i u plodovima rada uživali uposlenici i učenici.  Povećali bi broj kućica za ptice, a učenici bi bili uključeni u kontinuiranu brigu o njima.

 

ŠKOLSKO DVORIŠTE

Naše školsko dvorište je veliki prostor na kome učenici najviše borave za vrijeme  odmora između časova , kao i za vrijeme pred početak i nakon završetka nastave. Izrada vrtnog kamenjara bi estetski ukrasio dvorište škole, a i doprinjelo bi i patriotizmu- mjesto kamenjara je mjesto gdje bi stajala zastava naše države, neka to bude najljepši dio dvorišta.

Izrada kompostane pod motom “Za dobrobit okoliša/životne sredine-kompostirajmo zajedno”, gdje bi skupljali lišće, ostatke voća i povrća iz školske kuhinje, a kompost bi dodavali biljkama, stablima voća i malinama.

Zalijevanje malina, voćki i cvijeća predvidjeli smo preko sistema za navodnjavanje uz korištenje kišnice (uvezati postojeće školske oluke na zgradi škole).

U prizemlju škole planiramo urediti i  eko-kutak.

Sve aktivnosti su predviđene iz finansijskih sredstava škole.